Połączenie odpowiednio dobranej kampanii marketingowej w przestrzeni publicznej z dobrą muzyką można śmiało porównać do francuskiej kuchni, gdzie dobranie wina do sera wymaga wyrafinowanego smaku oraz perfekcyjnego opanowania sztuki kulinarnej. Eksperci od designu i wygody - marki Etap Sofa oraz HF Helvetia Furniture - już po raz drugi wystąpią podczas festiwalu w Sopocie.
Festiwalowe strefy VIP, Press Room a także garderoby artystów zostały wyposażone w meble z kolekcji wypoczynkowych znanych marek tapicerskich. W przeciwieństwie do występujących w Operze Leśnej w Sopocie, eksperci od designu i wygody nie mają tremy. Sofy i narożniki zarówno Etap Sofa jak i HF Helvetia Furniture to stali bywalcy prestiżowych wydarzeń sportowych oraz kulturalnych.
Top of the Top Festival to kontynuacja dotychczasowych działań marketingowych Grupy IMS. Niestandardowe realizacje w specjalnych strefach wypoczynku wpisane są w przyjętą kampanię marketingową firmy. Izabela Lipińska, Marketing Manager Grupy IMS, właściciela obydwu marek meblarskich, zapowiada kolejny ich występ w Sopocie: Wydarzenia tego typu pozwalają nam być blisko naszych potencjalnym klientów. Budujemy świadomość marki wśród ich uczestników, nawiązując bardzo przyjemne oraz komfortowe relacje i interakcje z otoczeniem.
Kolekcje zaprojektowane zgodnie z najnowszymi tendencjami we wzornictwie użytkowym, łączą się ze sprawdzonymi rozwiązaniami funkcjonalnymi. A nawet… dźwiękowymi. Dlatego udział w Top of the Top to nie przypadek. Z głośników w narożnikach Etap Sofa płynie najprawdziwsza muzyka.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/dobry-design-i-muzyka-na-sopot-top-of-the-top-festival-2012